Harvard Business Review

Harvard Business Review Persuasion is at the centerpiece of business activity. Forget about PowerPoint and statistics. To involve people at the deepest level, you need stories. Harvard Business Review

Harvard Business Review

Niklas Luhmann

Niklas Luhmann Vertrouwen is reductie van complexiteit. Niklas Luhmann

Niklas Luhmann

Storytelling

  • Dutopia Storytelling
  • People no longer buy the product or solution.
    They buy the story that is attached to it!

    Organisaties zijn voortdurend op zoek naar onderscheidend vermogen, terwijl met de komst van het internet alles transparant is geworden. Voor elke oplossing zijn vergelijkbare alternatieven aanwezig. Producten en diensten alleen, zijn daardoor niet langer meer onderscheidend.

    Het belangrijkste onderscheid in de 21e eeuw zijn aansprekende verhalen.

Cases

  • SAS Institute; Onderscheid vanuit authenticiteit's photo
  • SAS Institute; Onderscheid vanuit authenticiteit
    Dit kan een overzicht pagina zijn van de hoofd cases…

Nieuws

  • Paul Joosten's photo
  • Nieuws item 3
    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit,…

Copyright 2006 - 2014. Dutopia BV. Alle rechten voorbehouden.